Εργαστήρια δεξιοτήτων

“Παιχνίδι ρόλων” (Στ’2)

Στο επόμενο εργαστήριο δραστηριοτήτων παίξαμε ένα παιχνίδι ρόλων. Οι μαθητές του Στ2 μπήκαν στη θέση “διαφορετικών” ανθρώπων που καθημερινά βιώνουν τις συνέπειες της διαφορετικότητας. Οι αντιδράσεις, τα συναισθήματα και οι συμπεριφορές που προκλήθηκαν μάς έβαλαν σε σκέψεις και προβληματισμό..

IMG 4807 IMG 4810 IMG 4811 IMG 4812 IMG 4806

 

 

Ολοκληρώνοντας την ενότητα με τίτλο “Διαφέρω, Αποδέχομαι, Σέβομαι, Συνυπάρχω” στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές του Στ2 κατέληξαν στο συμπέρασμα πως όλοι είμαστε μοναδικοί με τη διαφορετικότητά μας και ο μόνος τρόπος να ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ όλες τις αρνητικές συνέπειες και τις προκαταλήψεις που γεννά το “διαφορετικό” είναι μια.. θετική ΒΟΜΒΑ αγάπης και συναισθημάτων!!!

IMG 4749 IMG 4763 IMG 4765 IMG 4766

 

 

“Όλοι διαφορετικοί… μα τόσο ίδιοι!!” (Στ’2)

Στα πλαίσια των εργαστηρίων οι μαθητές του Στ’2 ανακαλύψαμε πως δεν είμαστε τελικά τόσο διαφορετικοί όσο νομίζουμε. Υπάρχει κάτι που μας ξεχωρίζει, το μοναδικό μας χαρακτηριστικό, το αποτύπωμα! Ξεκινήσαμε λοιπόν να αφήνουμε τη διαφορετικότητα μας στο χαρτί… Στο τέλος όμως αφού απομακρυνθήκαμε, συνειδητοποιήσαμε πως τελικά στο ΣΥΝΟΛΟ δεν καταφέραμε να διαχωρίσουμε ποιο ήταν το αποτύπωμα του καθενός και τελικά είμαστε ΟΛΟΙ ίδιοι!!!

IMG 4743 IMG 4744 IMG 4745 IMG 4746

 

 

“Αφίσες για τα Δικαιώματα των παιδιών” (Δ’2)

1667919 634957426412910000 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης έμαθαν για τα δικαιώματα τους μέσα από συζήτηση, δραστηριότητες που έγιναν και βίντεο που παρακολουθήσαμε στην τάξη. Στη συνέχεια έφτιαξαν τις δικές τους αφίσες για τα δικαιώματα των παιδιών.

video object

 

 

“ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ” (Γ’1 και Γ’2)

Την Παρασκευή 19/11/2021 η Γ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Paradise Park στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα “Διατροφή και Παιδί”. Εκεί οι μαθητές συζήτησαν για τις διατροφικές συνήθειες, την τροφική πυραμίδα και τη μεσογειακή διατροφή. Ακολούθησαν σχετικές ομαδικές δραστηριότητες και, φυσικά, η εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκε με άφθονο παιχνίδι.

IMG 2a1ad1d4c012815a7e0fc72255501b14 V IMG 4f8b780a468a0ce04a5004420de6cb1e V IMG 5a3aafb1dcf5f957dd10f0bc26d9988b V IMG e55172c81936d549938911a3db6caae9 V IMG ea841f7521f3b3b0d85c092cdcc98826 V IMG eca55ad67eec8d736959909167f4466f V

 

“Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς” (Α’2)

Τους μήνες Οκτώβριο – Νοέμβριο η τάξη μας μελετάει τον δεύτερο θεματικό κύκλο από τα εργαστήρια δεξιοτήτων ( Φροντίζω το Περιβάλλον).

Ο τίτλος του δικού μας σχεδίου είναι «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς». Στο εργαστήριο οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες. Έπειτα πήραν εικόνες από ζώα και τα ταξινόμησαν σε κατηγορίες. Συζητήσαμε σε ποιες τρεις κατηγορίες θα μπορούσαν να χωριστούν τα ζώα που πήραν. Συμφωνήσαμε να χωριστούν σε ζώα της στεριάς, ζώα της θάλασσας και ζώα που πετούν. Έπειτα κόλλησαν τις εικόνες των ζώων στο χαρτόνι και δημιούργησαν ένα κολάζ. Τέλος συζητήσαμε για τα κοινά χαρακτηριστικά που έχουν αυτά τα ζώα.

3. 2. 1. 4.

 

Σε επόμενο εργαστήριο οι μαθητές μαθαίνουν για τα μέρη του σώματος των ζώων καθώς και τη χρησιμότητά τους. Σε εικόνες  ζώων οι μαθητές  διέκριναν  τα μέρη του σώματος διαφορετικών ζώων όπως ο σκύλος, η γάτα, το ψάρι κτλ. Έπειτα χωρίστηκαν σε δυάδες και συνεργάστηκαν ώστε να γράψουν τα μέρη του σώματος για κάθε ζωάκι που τους έχει δοθεί. Συζητήσαμε  για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ζώων που τους επιτρέπουν, για παράδειγμα, να ζουν στη θάλασσα ή στη στεριά, να πετούν ή να έχουν  ιδιαίτερες ικανότητες.

252967394 258252506362497 5055576389507825820 n 253602603 312889344006258 3569741550439651222 n 254767129 601240357963276 5406302708529498917 n

 

Σε ένα ακόμη εργαστήριο δεξιοτήτων τα παιδιά μαθαίνουν και δημιουργούν για τα σπίτια των ζώων. Αρχικά παρατηρούν φωλιές χελιδονιών, μυρμηγκιών και άλλων ζώων σε εικόνες και σε βίντεο. Φτιάχνουν με διάφορα υλικά απλές μακέτες ( πλαστελίνη κ.λπ.) που αναπαριστούν φωλιές ζώων (σε δέντρα, σπηλιές, σπιτάκια σκύλων κ.λπ.). Το κάθε παιδί παρουσιάζει το έργο του και σε ποιο ζωάκι ανήκει το σπίτι. Ακολουθεί συζήτηση για τις αιτίες εξαφάνισης ζώων. Οι μαθητές προτείνουν λύσεις για τη μείωση του φαινομένου.

253310994 871299326873997 5709359852471197307 n 253805808 1126335178102307 8607528105551682811 n 254130008 1521696291542176 5443053358515325423 n 255120803 414688080193741 6542763700769831466 n 255756955 4651207398259509 5823692395039434252 n 256141073 419140299802110 3184552293258765380 n 256668150 256284113190997 9119451077949227706 n 257323735 577087446709388 2053601442668305537 n1

 

Ενημέρωση των μαθητών/τριών της Β τάξης για το φαινόμενο του σεισμού (Β’1 και Β’2)

IMG 20211101 093816
Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία

χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα

σχολικά χρόνια.

Η ενημέρωση των μαθητών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας θα πρέπει να αποτελεί

μέρος της καθημερινής σχολικής διαδικασίας, γι’ αυτό το λόγο πραγματοποιήσαμε

ενημέρωση των μαθητών/τριών της Β΄ τάξης από τον Ο.Α.Σ.Π. μέσω τηλεσυνάντησης.

Ο Οργανισμός πραγματοποίησε ενημερωτική ομιλία προς τα παιδιά σε θέματα που

αφορούν στο φαινόμενο του σεισμού και στα μέτρα προστασίας, ανταποκρινόμενος σε

σχετικό αίτημά μας.

Μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Ο.Α.Σ.Π. ακολουθώντας τον σύνδεσμο:

Ο.Α.Σ.Π.

 

IMG 20211101 093859 IMG 20211101 093913 IMG 20211101 094101 IMG 20211101 094315 IMG 20211101 094516

 

 

“Διαφέρω, Σέβομαι, Συνυπάρχω!” (ΣΤ’2)

SOG
Στα πλαίσια του 1ου μας εργαστηρίου δεξιοτήτων του κύκλου «Ενδιαφέρομαι και

Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με τίτλο: «Διαφέρω, Σέβομαι,

Συνυπάρχω!» δημιουργήσαμε τον δικό μας ψηφιακό πίνακα. Αφού συζητήσαμε στην

τάξη για τις έννοιες της Διαφορετικότητας, της Ενσυναίσθησης και της

Συμπερίληψης, στη συνέχεια δημιουργήσαμε μέσω της ιστοσελίδας padlet ένα

συγκεντρωτικό αρχείο με τις απόψεις, τα βίντεο, τις εικόνες και τις σκέψεις όλων

μας ώστε να τα έχουμε συγκεντρωμένα εκεί.

Ιδού το αποτέλεσμα των μαθητών του ΣΤ2

Διαφέρω, Σέβομαι, Συνυπάρχω!